Bevriezen
Wist je dat je in sommige gevallen je abonnement bij Tesqua kan bevriezen? We leggen je graag uit hoe dat werkt.
Abonnement bevriezen als je even niet kunt sporten
Het kan gebeuren dat je een periode niet kunt sporten, bijvoorbeeld vanwege een medische redenen of door een zwangerschap. Natuurlijk willen we je ook in deze periode graag een verrassend persoonlijke oplossing bieden zodat jij jouw abonnement niet hoeft te beëindigen maar deze tijdelijk kan “bevriezen”.
We vragen je daarom het formulier aan de rechterkant in te vullen zodat wij kunnen beslissen of jij in aanmerking komt voor een bevriezing van je abonnement. Het aanvragen van een bevriezing kan alleen via deze manier aangevraagd worden. Het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht jouw abonnement te bevriezen.
Na ontvangst van jouw aanvraag, besluiten we of we jouw abonnement kunnen bevriezen. Wij nemen contact met jou op hoe nu verder.
We hebben wel een paar spelregels opgesteld:
Bevriezing vanwege zwangerschap
Wanneer je vanwege je zwangerschap het abonnement wenst te bevriezen, dan start de opschorting 6 weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum. De periode van bevriezing voor een zwangerschap is maximaal 4 maanden tenzij je medisch kan aantonen dat je nog niet kunt starten.
Bevriezing vanwege een blessure / medische reden
Wanneer je vanwege een blessure / medische reden niet kan sporten, ontvangen we graag iets van jou waaruit blijkt dat je gedurende de door jou genoemde periode geen gebruik kunt maken van jouw lidmaatschap. Dit hoeft geen uitgebreide medische verklaring te zijn, maar bijvoorbeeld een screenshot van een afspraakbevestiging.
We bevriezen je abonnement dan voor een periode van maximaal 3 maanden. Na 3 maanden activeren we je abonnement weer tenzij jezelf vroegtijdig aangeeft de periode te willen verlengen met 3 maanden. Je kunt jouw abonnement maximaal 6 maanden bevriezen.
Kun je even niet sporten vanwege een blessure? Dan wijzen we je graag op de mogelijkheden bij onze collega’s van de Jong (sport)fysiotherapie. Zij helpen je graag met jouw revalidatie.
Bevriezing vanwege vakantie
Het is helaas niet mogelijk om je abonnement te bevriezen vanwege een vakantie.
Indien jouw aanvraag voor een bevriezing geen zwangerschap, medische reden of vakantie betreft, vragen wij je contact op te nemen via 0318-631090.