Vanaf half januari zijn wij overgestapt naar een nieuw ledenadministratie systeem. Inmiddels zijn de meeste pasjes opnieuw gekoppeld en we hebben heel veel nieuwe foto’s gemaakt.
Op 1 februari heeft de eerste incasso plaatsgevonden. Zoals aangegeven in de mail wordt de incasso gedaan via Buckaroo. Het kan zijn dat je gevraagd wordt hiervoor akkoord te geven bij jouw bank. Wij willen je vragen dit z.s.m. te doen zodat de betaling niet wordt gestorneerd.
Verder is het zo dat alle incasso’s van de maandbetalingen nu op de eerste van de maand plaatsvinden. Dus als er normaal op de 15e van de maand werd geïncasseerd dan is dat nu verplaatst naar begin van de maand.
We hebben er alles aan gedaan om alles zo goed mogelijk voor te bereiden. Echter weten we dat er dingen verkeerd kunnen gaan. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan contact op met één van onze medewerkers of mail jouw vraag naar debiteuren@tesqua.nl.
Wil jij op de hoogte blijven van het laatste Tesqua nieuws? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Download onze app!